chestii-trestii

ABSOLUT WORLD

Absoult este un brand care acordă o importanţă deosebită formei de comunicare. Şi nu mă refer aici la canalele de comunicare, ci la comunicarea de pr. Campania de acum s-a desfăşurat sub sloganul IN AN ABSOLUT WORLD EVERYONE IS A VISIONARY.
Locaţia a fost foarte inspirată, într-una din clădirile proaspăt renovate din complexul Bragadiru, vizavi de Piaţa de flori. A fost multă lume. Organizatorii spuneau că primiseră 300 de confirmări. Nu cred că au fost chiar 300 de oameni, totuşi a fost exact cum trebuia de aglomerat. Nici prea gol, să te simţi stingher, dar nici prea plin, aşa cum povesteşte Ioan în pagina de clubbing de martie din FHM.


La spectacolul în care fiecare a fost un vizionar, Absolut a adus trei invitaţi. Un dansator american cu trecere printre vedetele lor, Phillip Chbeeb şi un artist dramatic, să îi spunem, un tip care se ocupă cu multe în zona spectacolului şi care în seara asta a făcut living art, imitând două tablouri celebre: un autoportret Van Gogh şi Monalisa. Artistul cu pricina este Chris Channing.


Iar invitatul de onoare a fost barmanul german Ron de Preter, mixolog molecular. Să vă explic cu ce se mănâncă mixologia moleculară. Cu linguriţa, după cum vedeţi mai sus. Sau din pahar. Ideea e că în mâncare sau băuturi obişnuite se adaugă nişte pudre care le transformă în jeleuri sau spume. Mai multe o să vă explice chiar Ron în interviul pe care i l-am luat şi care o să apară într-un număr viitor al revistei.

Leave a Comment

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.