MINI a decis că trebuie să se impună şi printre bărbaţi. Şi cum din câte ştiu eu bărbaţii o vor mai lungă sau mai mare, lauţi-o cum vreţi, (despre maşină e vorba, evident!) MINI a trebuit să se încadreze în standarde. Şi a lansat noua maşinuţă, bine diminutivul e mai de prisos acum. La lansare a adunat o gaşcă de jurnalişti, l-a invitat pe expertul în personal branding, William Arruda, să ne înveţe cum să ne creştem brandul (adică firma, nu muşchiu’) şi ne-a îndopat cu specialităţi japoneze la restaurantul Benihana. Sushi şi tot tacâmul. Partea fun a fost că un nene cu ochii mici ne-a gătit în faţă, pe mesele alea speciale cu plită, care se găsesc în restaurantele japoneze, orezul, legumele, homarul, creveţii şi vita. Yammy!
foto: Mini


Mie de la gatitul pe plita aia mi-au mirosit groaznic hainele. O piedica in calea uitarii