Mă ştiţi pe mine mereu nemulţumită, nu? Aia care face reclamaţii de fiecare dată când ceva este mult prea flagrant. Tocmai de aceea mă bucur nespus că a apărut o platformă unde să pot face acest lucru oficial. Adică da, fac reclamaţii la OPC când e de domeniul OPC, dar nu pot să reclam nesimţirea angajatului pentru că nu poate fi cuantificată. Da, scriu pe blog la mine, însă publicul e limitat. Dar acum, pe site-ul ziciaici.ro pot să o fac cât se poate de public şi, sper eu, cu rezultatele scontate…
Şi mai tare e că aici poţi să zici şi de bine. Mai ales că sunt atât de rare serviciile de calitate în România încât de fiecare dată când descopăr ceva care chiar funcţionează ireproşabil, simt nevoia să spun şi lumii despre acel lucru.
Acum probabil că o să simţiţi nevoia să urlaţi că postul ăsta sună prea tare a reclamă. Într-un fel, este. Şi asta pentru că cel care a avut ideea site-ului este unul din cei mai buni prieteni ai mei. Am văzut cum proiectul a germinat, cum s-a concretizat şi l-am aşteptat cu nerăbdare pentru că ideea mi s-a părut foarte tare. Deci da, pot să spun cu mâna pe inimă că este un produs pe care îl promovez cu cea mai mare încredere.