chestii-trestii

TARGET SPIRALAT

Se pare că publiciştii la care apelează producătorii de alcool ieftin sunt foarte creativi şi plini de umor. Numai că le scapă un aspect esenţial: target-ul. Noua reclamă de coniac (?) ieftin e foarte tare. Aia cu ţăranii de la crâşma din sat care iau lecţii de franceză prin tv şi beau Cava d’oro. La fel ca şi aia cu Dorel. Sunt foarte tari, dar total aiurea targetate. Cei cărora li se adresează produsul probabil că nu prea prind subtilităţile unei astfel de reclame. Şi încă o greşeală de marketing legată tot de target: nu dai reclame la un coniac popular în cadrul unor emisiuni care se vor elitiste. Consumatorii de Cava d’oro nu se uită la astfel de emisiuni şi nici invers.

1 Comment

Leave a Comment

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Acest site foloseste cookie-uri si continuarea sesiunii pe acest site implica acordul tau. Detalii

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close