niuzuri

UN NOU ÎNCEPUT LA TRENDS BY HRB

După ce la sfârșitul anului vă anunțam că am terminat colaborarea cu Playboy, acum e momentul să vă anunț despre unul din proiectele în care sunt implicată începând cu 2016: Trends by HRB. O să vă mai povestesc pe parcurs și despre alte proiecte, dar acum cel mai important este acesta, o revistă business to business dedicată sectorului horeca.

Propunerea Cătălinei Matei, redactorul șef, a picat la țanc pentru că se potrivește cu pasiunea mea pentru zona culinară. Am fost întrebată ce caut eu la o revistă b-to-b după 17 ani în presa glossy. Da, poate că nu mai e așa glamuros cum eram eu obișnuită, însă este un domeniu fascinant. Și mă bucur că în sfârșit mi se oferă ocazia să descopăr ce stă în spatele industriei horeca pentru că nu o să intru în contact doar cu chefi și barmani, așa cum eram obișnuită până acum, ci și cu furnizori, tot ce înseamnă industria hotelieră și de ospitalitate în general. Eram săptămâna trecută la ședința de sumar și, un pic aterizată de pe lună, mă simțeam totuși bucuroasă că mi se deschid noi orizonturi.

Așa că, dragi agenții și freelanceri de PR, de acum mă găsiți la Trends by HRB, la vechile date de contact (telefonul și gmailul), dar și la andra.ilias@cmgromania.ro și la adresa fizică Str. G-ral D. Praporgescu nr. 1-5, Sect. 2, București.

PS: Poza este de la evenimentul de săptămâna trecută în care revista își anunța rebranduirea din HRB Trends în Trends by HRB.

1 Comment

Leave a Comment